عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 13 / 5 / 1401
بازدید : 2389
نویسنده : Tara

بعد از ایجاد حساب گوگل به راحتی می توانید از Gmail یا Google Maps خود استفاده کنید. همچنین می توانید از حساب گوگل خود برای به روز رسانی سرویس های گوگل پلی استفاده کنید. 

 

فواید داشتن اکانت گوگل 

 

• دسترسی به بزرگترین فروشگاه نرم افزاری اندروید با بیش از 2/5 میلیون عنوان اپلیکیشن و بازی 

 

• پشتیبان گیری از داده های مهم نظیر تصاویر، مخاطبان، پیامک ها و ...

 

• امکان دسترسی به سرویس های بازی گوگل پلی با قابلیت ذخیره سازی پیشرفت در بازی ها 

 

• دسترسی به محتواهای شخصی سازی شده 

 

• امکان ثبت نام و ورود به اپلیکیشن ها بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی 

 

• مدیریت و ذخیره سازی خودکار رمزهای عبور 

 

• دسترسی به 15 گیگابایت فضای ابری گوکل درایو 

 

• ردیابی یا مسدود کردن گوشی گمشده و افزایش سطح حفاظت از دستگاه 

 

• بهره گیری از امکانات کامل سرویس های پر طرفدار 

 

 

آموزش ساخت حساب گوگل 

1_ Settings را در تلفن اندروید خود باز کنید.

 

2_ به پایین اسکرول کنید و روی Accounts ضربه بزنید.

3_ برای اضافه کردن حساب جدید، روی آیکون (+) ضربه بزنید.

 

4_ گوگل را از گزینه های موجود انتخاب کنید. 

 

5_ روی Add a new account کلیک کنید.

 

6_ در مرحله ریجستری، نام و نام خانوادگی را برای حساب گوگل خود بنویسید و به مرحله بعد بروید. 

7_ جنسیت و سن خود را مشخص کنید.

 

8_ در این مرحله شما باید نام کاربری خود را انتخاب کنید. توصیه می شود نام کاربری را انتخاب کنید که به راحتی فراموش نشود. نام کاربری باید منحصر به فرد باشد و توسط شخص دیگری گرفته نشده باشد. اگر نام کاربری قبلا گرفته شده باشد خطایی نمایش داده می شود که از شما می خواهد نام کاربری دیگری وارد کنید. بهتر است نام کاربری شما از حروف و اعداد تشکیل شده باشد.

 

9_ پس از انتخاب نام کاربری خود، حالا نوبت انتخاب رمز عبور است. گذرواژه شما تنها راه حفاظت از حساب گوگل شماست به همین دلیل در انتخاب آن باید بسیار محتاط باشید. از آنجا که می توانید از حساب گوگل خود برای دسترسی به ایمیل ها، لوکیشن دستگاه و انواع دیگر داده های حساس استفاده کنید، بهتر است بهتر است از یک گذرواژه ساده استفاده نکنید. سعی کنید رمز عبوری را انتخاب کنید که شامل اعداد، حروف و نمادها باشد. پس از انتخاب گذرواژه، گذرواژه خود را دوباره در کادر Confirm password وارد کنید.

 

10_ در این مرحله می توانید تایید دو مرحله ای را برای حساب خود فعال کنید که با وارد کردن شماره تلفن خود، رمز عبور برای شما پیامک می شود. در غیر این صورت روی Skip کلیک کنید.

 

11_ مرحله بعدی حریم خصوصی و شرایط را در گوگل به شما نشان می دهد. ابتدا بر روی More سپس Accept کلیک کنید. 

 

12_ در مرحله آخر نام کاربری خود را مشاهده خواهید کرد که نشان میدهد تمام مراحل را با موفقیت انجام دادید. 

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: ایجاد حساب گوگل , حساب گوگل , پشتیبان گیری از داده ها , دسترسی به سرویس های بازی گوگل پلی با قابلیت ذخیره سازی پیشرفت در بازی ها , ردیابی یا مسدود کردن گوشی گمشده , آموزش ساخت حساب گوگل , مراحل ایجاد اکانت گوگل , how to make google account ,
تاریخ : 11 / 5 / 1401
بازدید : 2706
نویسنده : Tara

آیتونز (iTunes) چیست؟

آیتونز پل ارتباطی میان محصولات اپل، درخواست های کاربر و رایانه های مجزاست. در واقع آیتونز نرم افزاری است که شرکت اپل آن را طراحی کرده تا کاربر از آن برای ریختن بازی، برنامه، موسیقی، ویدیو و بسیاری از موارد دیگر داخل آیفون، آیپد یا آیپاد استفاده کند. بدون این نرم افزار تا حد زیادی دسترسی به فایل های دستگاه های اپل وجود ندارد گاهی حتی برای آپدیت محصولات اپل نیز به آیتونز نیاز خواهید داشت به این دلیل که آیفون، آیپد و آیپاد برای همگام شدن با اطلاعات و دیتاهای خود در رایانه، نیازمند آیتونز هستند.

 

 

آیتونز چه امکاناتی دارد؟ 

آیتونز قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از امکانات فوق العاده آن، قابلیت جست و جوی قدرتمند برای دریافت فیلم و موسیقی است. برای انجام این کار کافیست نام فیلم یا خواننده ای را در نرم افزار آیتونز وارد کنید، آیتونز نتایج بی شماری را برای شما نمایش داده و خلاصه ای از فیلم یا موسیقی را نشان میدهد.

با اتصال به اینترنت می توانید از فروشگاه آن به نام آیتونز استور (iTunes Store) یا همان اپل استور، محصولات متنوع صوتی و تصویری از جمله جدیدترین فیلم ها و سریال ها، موزیک ها، کتاب ها، نرم افزار ها، کتاب های صوتی و... را دانلود کنید.

برای استفاده از آیتونز شما به یک اپل آیدی نیاز دارید که باید آن را خریداری کنید. در نرم افزار آیتونز بسیاری از موارد مثل انواع بازی ها برای شما رایگان هستند. که البته در اکثر بخش موزیک اینگونه نیست.

آیتونز قابلیت نصب بر روی سیستم عامل، مک و ویندوز را داراست. از دیگر قابلیت های آیتونز می توان به گرافیک، اینترنت رادیو، اطلاعات ترک CD، طبقه بندی و مدیریت ابزار، تبدیل انواع فرمت ها به یکدیگر، ایجاد پلی لیست، اشتراک گذاری فایل های موزیک در یک شبکه و... نام برد.

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: آیتونز (iTunes) چیست؟ , آپدیت محصولات اپل , آیتونز , iTunes , آیفون , آیتونز چه امکاناتی دارد؟ , iTunes Store , آیتونز استور , اپل استور , اپل آیدی , ,
تاریخ : 10 / 5 / 1401
بازدید : 2775
نویسنده : Tara

اپل آیدی چیست؟ 

 

اپل آیدی هویت شما برای استفاده از محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت اپل است. در واقع اپل آیدی اولین چیزی است که برای استفاده از محصولات کمپانی اپل باید در دست داشته باشید. اپل آیدی کارت شناسایی شما برای کمپانی اپل خواهد بود در حقیقت شناسه ای است که شرکت اپل هویت کاربران خود را شناسایی کرده و میتواند فعالیت آن ها را بررسی کند و به آن ها اجازه دسترسی و استفاده از سرویس های خود را میدهد. تمامی کاربرانی که از این محصولات استفاده می کنند، باید ابتدا اپل ایدی اختصاصی خود را خریداری کرده و سپس آن را روی دستگاه یا سرویس مورد نظر تنظیم کنند.

 

 

 

تمامی محصولات اصلی سخت افزاری شرکت اپل به شرح زیر است: 

_ آیفون (iPhone)

_ آیپد (iPad)

_ آیپاد (iPad)

_ اپل واچ (Apple Watch) 

_ تمامی کامپیوتر های مک

 (Macbook _ iMac _ Mac Pro _ Mac Mini)

 

سرویس های نرم افزاری شرکت اپل که نیاز به اپل ایدی دارند به شرح زیر است:

_ اپ استور آی او اس (iOS App Store)

_ مک اپ استور (Mac App Store)

_ آیکلاود (iCloud)

_ آیتونز (iTunes)

_ آی بوک یا اپل بوک (iBook or Apple book)

_ فیس تایم (Face time) 

_ آی مسیج (iMassage)

 

مزایای استفاده از اپل آیدی چیست؟

 

1_ همگام سازی محتوا در تمامی دستگاه های مختلف شرکت اپل:

یکی از بهترین مزیت های استفاده از اپل آیدی، همگام سازی محتوا در  تمامی دستگاه های کاربر می باشد. شما با یک اپل آیدی می توانید تمامی محتوا و اطلاعات خود را از قبیل کلیه پیام ها، بک آپ ها، تصاویر، فایل ها و ... در تمامی محصولات اپل خود همگام سازی کنید. با این کار شما دیگر نیازی به همراه داشتن تمامی دستگاه های خود نخواهید داشت، بلکه به راحتی می توانید از یک دستگاه، به اطلاعات سایر محصولات اپل خود دسترسی داشته باشید.

 

2_ مشخص کردن موقعیت مکانی دستگاه های گمشده یا دزدیده شده:

اپل آیدی می تواند به شما این امکان را دهد که در مواقعی که شما دستگاه خود را گم کرده و یا آن را به سرقت برده اند، به راحتی از موقعیت مکانی آن مطلع شوید. در چنین مواقعی اگر حساب اپل آیدی را برای دستگاه خود ساخته باشید، با استفاده از قابلیت Find My موقعیت مکانی دستگاه شما مشخص خواهد شد. 

 

3_ جلوگیری از ورود به دستگاه اپل در صورت سرقت آن:

یکی دیگر از مزیت های مهم و امنیتی اپل آیدی، قابلیت Activiation Lock آن است. با استفاده از این امکان در سریع ترین زمان ممکن میتوانید دستگاه خود را قفل کرده و اجازه هرگونه ورود و دسترسی اشخاص دیگر را به آن سلب کنید.

 

4_ استفاده از ابزارها و قابلیت های مهم شرکت اپل:

برای استفاده از تمامی محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت اپل، ساخت یه حساب اپل آیدی ضروریست. 

 

برخی از کاربردهای مهم اپل آیدی چیست؟

 

• استفاده از iTunes 

آیتونز یکی از برنامه های اپل است که برای دریافت فیلم و موزیک کاربرد دارد. برای بهره گیری از امکانات آیتونز حتما باید اپل آیدی داشته باشید.

 

• استفاده از App Store 

اپ استور یکی از برنامه های نام آشنای اپل است.  یکی از علت های محبوبیت آن ارائه برنامه هایی با بالاترین استاندارد های حریم خصوصی امنیت و محتوا است. برای دسترسی به اپ استور نیز باید از اپل آیدی استفاده کنید.

 

• استفاده از Face Time 

فیس تایم برنامه اختصاصی اپل برای تماس های تصویری و صوتی است و در گوشی های آیفون آیپد و مک استفاده می شود برای بهره گیری از این امکان جذاب نیز به اپل ایدی نیاز است.

 

 

• استفاده از آیکود در آیفون 

آیکود فضای ذخیره سازی اطلاعات است که اپل بخشی از آن را به رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.حسن داشتن ایکود این است که با همه دستگاه هایتان به اطلاعات خود دسترسی دارید. برای استفاده از این امکان نیز به اپی آیدی نیاز دارید.

 

• استفاده از سرویس Hand Off 

از مزایای این سرویس حذف نشدن اطلاعات است. سرویس هندآف این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد که کارهای خود را نیمه تمام رها نکنند. با استفاده از این سرویس می توانید کار خود را در یک سیستم شروع کرده و در سیستم دیگر تمام کنید.

 

• استفاده از Apple Music 

این اپلیکیشن به کاربران دسترسی کامل به موزیک های ایرانی و خارجی را میدهد که لازم است ابتدا اپل آیدی خود را فعال کنید.

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: اپل آیدی چیست , محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکت اپل , محصولات کمپانی اپل , اپل ایدی , iPhone , آیفون , آیپد , iPad , (Macbook _ iMac _ Mac Pro _ Mac Mini) , اپ استور آی او اس , iCloud , مک اپ استور , مزایای استفاده از اپل آیدی چیست , ,
تاریخ : 9 / 5 / 1401
بازدید : 2821
نویسنده : Tara

نحوه وارد شدن به BIOS لپ تاپ های مختلف در تمامی برند ها

 

لپ تاپ هایی که از ویندوز پشتیبانی می کنند، پس از فشردن کلید پاور،  راه اندازی یا به اصطلاح بوت می شوند. یعنی هارد دیسک، سیستم عامل را فرا خوانده و به این ترتیب ویندوز بالا می آید. اگر بخواهید این روند را تغییر داده و یا تنظیمات بوت را دستکاری کنید، باید این کار را از طریق ورود به تنظیمات BIOS انجام دهید. نحوه دسترسی به تنظیمات بایوس در مدل ها و برندهای مختلف لپ تاپ متفاوت است. در ادامه نحوه دسترسی به BIOS در لپ تاپ های مختلف را به شما آموزش میدهیم.

 

آموزش ورود به تنظیمات BIOS 

 

• برند ایسر ( ACER ): ایسر مدل های زیادی را روانه بازار کرده و از روش های مختلفی برای ورود به بایوس استفاده می کنند.

_ بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه کلید Del یا F2 را فشار دهید.

_ در لپ تاپ Acer Veriton L480G از F12 استفاده کنید. 

_ در لپ تاپ Acer Altos 600 از Ctrl+Alt+Esc و F1 استفاده کنید. 

 

 

• برند کامپک (COMPAQ): برای ورود به بایوس مدل های جدید کامپک از کلید F10 استفاده کنید. 

_ در مدل های قدیمی تر از F10 ، F2 ، F1 و یا Del استفاده کنید. 

• برند دل (DELL): این برند نام آشنا نیز دارای زیر برند های بسیاری می باشد. 

_ در اکثر مدل ها پس از دیدن لوگوی Dell کلید F2 را چند بار فشار دهید تا با عبارت Entering Setup روبرو شوید. 

_ در مدل های قدیمی تر از Ctrl+Alt+Delete یا Del استفاده کنید. 

_ در معدود مدل هایی از Fn+Esc یا Fn+F1 استفاده میکنند.

 

• برند فوجیتسو (FUJITSU): برند فوجیتسو یک شرکت نام آشنای ژاپنی در زمینه تولید نوت بوک می باشد. 

_ پس از ظاهر شدن لوگوی فوجیتسو، کلید F2 را فشار دهید.

 

• برند اچ پی (HP): اچ پی بزرگترین تولید کننده کامپیوترهای خانگی و رومیزی است. شرکتی با چندین زیر شاخه 

_ کلید F10 ، F1 یا F11 را برای ورود به بایوس فشار دهید. 

_ کامپیوترهای تبلتی این شرکت از F10 یا F12 استفاده می کنند. 

_ بعضی از مدل ها روی F2 یا Esc  تنظیم شده اند. 

 

 

• برند لنوو ( LENOVO): لنوو نیز یکی دیگر از برندهای معروف در حوزه ی تکنولوژی می باشد.

_ برای ورود به بایوس اکثر مدل های لنوو از F1 یا F2 استفاده کنید.

_ در مدل های قدیمی تر از Ctrl+Alt+F3 یا Ctrl+Alt+Ins و یا Fn+F1 استفاده کنید.

 

 

 

• برند سامسونگ (SAMSUNG): شرکت سامسونگ کلید F2 را برای تمامی مدل های دستگاه خود برای ورود به بایوس تعریف نموده است.

 

 

• برند سونی (SONY): یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در حوزه ی تکنولوژی است.

_ پس از روشن کردن دستگاه خود کلیدهای F2، F1 و یا F3 را بفشارید.

 

• برند ایسوس (ASUS): ایسوس برندی است که جدیدا جای خود را به خوبی در میان شرکت های حوزه تولید دستگاه های رومیزی و خانگی باز نموده است.

_ برای ورود به بایوس دستگاه های ایسوس از کلید F2 استفاده کنید.

 

• برند توشیبا (TOSHIBA): توشیبا نیز یکی دیگر از برندهای معتبر جهانی می باشد.

_ پس از روشن کردن دستگاه کلید F1 یا Esc را فشار دهید.

_ در غیر این صورت از F12 استفاده کنید.

 

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: آموزش ورود به تنظیماتBIOS , آموزش وارد شدن به صفحه بوت لپ تاپ , نحوه وارد شدن به صفحه بوت لپ تاپ های مختلف , وارد شدن به BIOS لپ تاپ , صفحه بوت انواع لپ تاپ ها , وارد شدن به تنظیماتBIOS تمام لپ تاپ ها در تمامی برندها , صفحه بوت برند آیسر لپ تاپ , تنظیمات BIOS برند کامپک , تنظیمات صفحه بوت برند دل , تنظیمات برند فوجیتسو لپ تاپ , ,
تاریخ : 8 / 5 / 1401
بازدید : 2465
نویسنده : Tara

 BOOT چیست ؟ بوت شدن کامپیوتر به چه معناست؟

 

بوت شدن به معنی روشن شدن یک کامپیوتر و وارد شدن آن به محیط سیستم عامل و آماده به کار شدن است. در واقع بوت شدن به فرآیندی گفته می شود که یک کامپیوتر از زمان روشن شدن در طی چندین مرحله از تست سلامت سخت افزار ها تا اجرا شدن هسته سیستم عامل، پشت سر گذاشته تا برای ما قابل استفاده باشد.

اصطلاحات یکسانی مانند Boot up، Booting و Start up برای بوت شدن سیستم عامل از زمان فشردن کلید پاور تا بارگذاری سیستم عامل و سرویس های آن به کار گرفته می شوند.

  

 

 با BOOT شدن چه اتفاقاتی در سیستم کامپیوتر می افتد؟

 

• با فشردن دکمه پاور، منبع تغذیه کامپیوتر شروع به کار میکند که به دنبال آن برق سایر قطعات کامپیوتر تامین می شود.

 

• کامپیوتر به صورت خودکار تمام قطعات سخت افزاری اش را بررسی می کند. این کار برای تشخیص کارکرد قطعاتش است که به نام Post شناخته می شود.

 

• بایوس هارد، دیسک مربوط به Bootloader که در اولین بخش هارد واقع شده است را بررسی میکند.

 

• Bootloader به دنبال سیستم عامل موجود در هارد درایو میگردد و شروع به بارگیری سیستم عامل پیدا شده مانند لینوکس و ویندوز و... می کند.

 

 سپس صفحه ورود به نمایش در می اید و به کاربر اجازه وارد کردن یوزرنیم و پسورد را میدهد تا وارد شود.

 

• نرم افزار های اضافی پیکربندی شده با سیستم عامل، که به عنوان برنامه های راه اندازی شناخته می شوند، بارگیری می شوند.

 

• هنگامی که کامپیوتر در حال راه اندازی است صفحه ای ظاهر می شود که در آن اطلاعات BIOS ، نوع رایانه، CPU و حافظه را نشان می دهد. 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: صفحه بوت چیست؟ , صفحه بوت چه کاربردی دارد , بوت , صفحه بوت , BOOT چیست , بوت شدن کامپیوتر , بوت شدن کامپیوتر به چه معناست , اصطلاحات بوت شدن سیستم , ,
تاریخ : 7 / 5 / 1401
بازدید : 1934
نویسنده : Tara

مشکلات اجرا نشدن بازی ها روی کامپیوتر و رفع مشکل

 

احتمالا برای شما پیش آمده که بازی مورد علاقه ی خود را خریداری کرده اید یا مدت زیادی برای دانلود شدن آن منتظر بوده اید اما به هنگام اجرای بازی به مشکل برمیخورید. این مشکل ها و عدم اجرا نشدن بازی ها رایج نیستند اما هر از چند گاهی گریبان تعدادی را می گیرند. در ادامه دلایل اجرا نشدن بازی ها و همچنین روش های حل این مشکلات را معرفی می کنیم. 

 

 

1_ریستارت کردن سیستم برای حل ارورهای درونی سیستم: سیستم خود را ریستارت کرده و بار دیگر بازی را اجرا کنید. هر بار که شما سیستم را ریستارت می کنید تمام قسمت RAM پاکسازی شده و از نو شروع به کار میکند و باعث می شود بسیاری از ارورهای درونی سیستم را که مانع اجرای بازی می شود را حل کند.

 

2_چک کردن سخت افزار مورد نیاز بازی: سیستم شما باید سخت افزار لازم برای اجرای بازی را داشته باشد. در بازی های نسل جدید از موتورهای سه بعدی ساز قدرتمندی استفاده می شود که برای اجرای آن ها بر روی کامپیوتر نیاز به سخت افزار قدرتمند دارید. اگر از مشخصات سیستم خود اطلاع ندارید در نوار جست و جوی ویندوز، عبارت system information را تایپ کنید. در این حالت پنجره ای برای شما باز می شود که تمامی مشخصات سخت افزاری و درایور های آن ها را نشان میدهد.

 

3_آپدیت درایور کارت گرافیک برای حل اکثر ارور های بازی: مهمترین قطعه سخت افزاری که در اجرای بازی نقش اساسی دارد کارت گرافیک است و این قطعه برای عملکرد بهتر نیاز به درایور دارد. شرکت های سازنده سخت افزار کامپیوتر، هرچند ماه یک بار درایور نسل جدید کارت گرافیک خود را منتشر می کنند که باعث اجرای صحیح آن در عملکرد بازی های نسل جدید می شود. به همین دلیل بهتر است اقدام به بروزرسانی درایور کارت گرافیک خود کنید تا علاوه بر اجرای بازی ها در کامپیوتر، در اجزای برنامه های گرافیکی نیز به مشکلی برنخورید.

 

4_نصب برنامه پیش نیاز برای حل مشکل اجرا نشدن بازی ها در ویندوز: نصب نبودن برنامه های پیش نیاز می تواند علت اجرا نشدن بازی روی کامپیوتر شود. پیش نیاز های اجرای بازی، برنامه هایی هستند که می توانند روند اجرای آن را آسانتر کنند تا بازی ها بدون افت فریم و لگ اجرا شوند. برای حل مشکل اجرا نشدن بازی ها کافی است آخرین نسخه از برنامه های پیش نیاز اجرای بازی های ویدیویی را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 

5_غیر فعال کردن نرم افزار آنتی ویروس برای حل مشکل: نرم افزار آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و نرم افزارهای پس زمینه را ببندید تا مشکل حل شود. آنتی ویروس ها در بسیاری از موارد نرم افزارهای بی خطر را به عنوان بد افزار شناسایی کرده و مانع از فعالیت آن ها می شوند که این شامل برخی از فایل های بازی ها نیز می شود. 

 

6_جدا کردن تجهیزاتی مانند وبکم یا کنترلرها از سیستم: هر اتصالی به سیستم شما نیازمند انتقال داده است و این انتقال ممکن است باعث ایجاد ارورهایی شود که با قطع کردن اتصال های غیرضروری می توان تعداد این ارورها را به حداقل رساند. 

 

7_اطمینان از نصب درست و بدون مشکل بازی: اگر بازی شما تحت رابط Steam نصب شده است، با کلیک راست روی بازی و رفتن به قسمت Properties گزینه Local Fils Tab را انتخاب و سپس روی گزینه Verify Integrity of Game Fils کلیک کنید. این کار تمام فایل های بازی را بررسی کرده و در صورت وجود وجود مشکل آن را برطرف می کند. اما اگر بازی شما تحت Steam نیست، در طول نصب حتما آنتی ویروس را غیر فعال کنید. گاهی دوباره نصب کردن بازی نیز می تواند مشکل اجرا نشدن آن را حل کند.

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 برقبانی

:: برچسب‌ها: دلایل اجرا نشدن بازی ها در کامپیوتر , دلیل اجرا نشدن بازی , دلایل اجرا نشدن بازی در سیستم , مشکلات اجرا نشدن بازی ها روی کامپیوتر , اجرا نشدن بازی روی کامپیوتر , رفع مشکل اجرا نشدن بازی روی کامپیوتر , برطرف کردن مشکل اجرا نشدن بازی , ,

9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 367
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9390
بازدید ماه : 27425
بازدید کل : 1272543
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com