عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 29 / 4 / 1399
بازدید : 7388
نویسنده : برقبانی

 

Shareit

ارسال فایل‌ها از طریق اینترنت، اغلب طول می‌کشد و امکان دارد که انتقال آنها از طریق بلوتوث نیز به‌دلیل حجم بالای فایل و یا عدم‌ ناسازگاری دو دستگاه، میسر نباشد. برای مثال، چگونه باید فایل‌های خود را از یک گوشی اندرویدی‌ به لپ‌تاپ بدون استفاده از کابل USB انتقال دهیم؟ این‌جاست که برنامه رایگان SHAREit وارد می‌شود.

این برنامه توسط یکی از غول‌های فناوری در چین با نام لنوو طراحی شده است و استفاده از آن، این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا فایل‌های خود را بین هر دستگاه ویندوزی، اندرویدی، مک OS و iOS از طریق وای‌فای دایرکت به‌اشتراک بگذارید؛ فرقی هم ندارد که سازنده آن‌ها لنوو باشد یا نه!

با این حال سازنده آن مدعی است که SHAREit می‌تواند فایل‌های شما را صرف‌نظر از حجمی که دارند، به سرعت برای چند دستگاه دیگر ارسال نماید. برای همین، امروز در با آموزش استفاده از این برنامه برای گوشی‌ هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در خدمت‌تان هستیم؛ با ما همراه باشید.

ویژگی‌های SHREit:
  • بدون نیاز به اینترنت: فایل‌های خود را با دیگر دوستان‌تان بدون استفاده از یک شبکه وای‌فای و یا اینترنت دیتا سیم‌کارت خود، همیشه و همه‌جا به اشتراک بگذارید.
  • به‌اشتراک‌گذاری چند جانبه: به کمک این برنامه، فایل‌های خود را به‌صورت کراس پلت‎فرم بین گوشی‌های موبایل، تبلت و PC انتقال دهید.
  • توانایی فرستادن هرگونه فایلی: عکس، فیلم، مخاطبین، برنامه‌ها وهرآنچه که در گوشی هوشمند خود دارید، به کمک این برنامه قابل انتقال است.
  • قابلیت CLONEit : می‌توانید به را‌حتی، مخاطبین، تاریخچه تماس‌ها، پیام‌های متنی و یا تصویری و برنامه‌های گوشی قبلی خود را به  مدل جدیدی که خریداری نموده‌ادید، منتقل کنید.
آموزش استفاده از SHAREit (برای سیستم‌عامل اندروید)
  1. ابتدا برنامه را از لینک پایین صفحه دریافت کرده و سپس برروی موبایل و یا تبلت خود نصب نمایید.Screenshot_2015-08-15-23-10-40
  2. پس از اجرا کردن آن، صفحه «موافقت کاربر» ظاهر می‌شود؛ برروی گزینه I Agree ضربه زده و در نهایت، عبارت Start را انتخاب کنید.Screenshot_2015-08-15-23-10-58
  3. حال، انگشت خود را به بالا بکشید تا مجددا گزینه Start نمایان شود؛ برروی آن ضربه زنید.Screenshot_2015-08-15-23-11-29
  4. در صفحه بعد، باید برای دستگاه خود  یک نام را به‌دلخواه انتخاب نمایید؛ هم‌چنین می‌توانید تصویر پروفایل خود را نیز به یکی از 8 تصویر موجود یا تصاویر گالری دستگاه خود، تغییر دهید. پس از انتخاب نام و عکس برای پروفایل خود در SHAREit، گزینه Save را لمس کنید. درصورتی‌که مایل به انجام این مرحله نیستید، آن را Cancel نمایید.Screenshot_2015-08-15-22-55-58
  5. هم‌اکنون به صفحه اصلی این برنامه منتقل خواهید شد. برای استفاده از ویژگی اصلی برنامه که همان ارسال برنامه‌ها از طریق وای‌فای دایرکت است، برروی عبارت Send ضربه بزنید. هم‌چنین در صورتی‌که می‌خواهید فایلی را از دوستان خود دریافت کنید، گزینه Receive را انتخاب نمایید. اگر برنامه SHAREit برروی دستگاه‌های اندرویدی اطراف شما نصب نشده است ولی می‌خواهید با استفاده از آن، فایل‌های خود را با دیگر دوستان‌تان به اشتراک بگذارید، برروی گزینه +Invite friends ضربه بزنید. سپس این برنامه را به یکی از سه طریق ممکن برای دوستان خود، ارسال نمایید. البته این روش تنها برای انتقال برنامه SHAREit به دستگاه‌های اندرویدی دیگر امکان پذیر است و برای سیستم‌عامل‌های غیراندرویدی، باید برنامه SHAREit را متناسب با پلت‌فرم‌شان، دریافت نموده و سپس عملیات انتقال فایل‌ را انجام دهید.
ادامه مراحل برای ارسال فایل:

Screenshot_2015-08-15-23-11-48

  1. پس از لمس عبارت Send، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که در آن، فایل‌های دستگاه شما متناسب با نوعی که دارند، دسته بندی شده است. هم‌چنین اگر می‌خواهید که یک فایل با فرمت غیرآشنا را با SHAREit انتفال دهید، باید با سوایپ‌کردن به سمت چپ، به سربرگ File برسید. سپس با استفاده از فایل منیجر موجود در SHAREit، فایل مدنظر خود را انتخاب نمایید. اکنون برروی فایل‌هایی که قصد ارسال آن‌ها را دارید، ضربه زده و سپس گزینه Next  را بفشارید. ( توجه: برای انقال پوشه به‌وسیله SHAREit، با استفاده از گزینه All در کنار پوشه مدنظرتان، می‌توانید آن را برای دیگر دستگاه‌های اطراف خود بفرستید.)Screenshot_2015-08-15-23-14-18
  2. اکنون SHAREit شروع به شناسایی دستگاه‌هایی می‌کند که برروی آن‌ها، SHAREit نصب شده است. پس از ظاهر شدن دستگاه دلخواه خود، برروی آیکون  پروفایل آن ضربه بزنید تا انتقال فایل‌ها شروع شود. لازم به‌ذکر است که برای انتقال فایل‌ها در SHAREit، باید دستگاه دیگر را که قصد انتقال فایل‌های خود  به آن دارید، برروی وضعیت Receive در نرم‌افزار SHAREit قرار گرفته باشد.Screenshot_2015-08-15-23-14-30
  3. پس از ارسال فایل‌های مدنظرتان، برای خروج، برروی گزینه Finish ضربه بزنید.
ادامه مراحل برای دریافت فایل:
  1. دستگاهی که قصد دریافت فایل از آن را دارید، باید مطابق مراحل بالا به وضعیت جستجو برای ارسال فایل‌های مدنظر شما به دستگاه‌تان وارد شده باشد؛ حال برای دریافت فایل‌ها، گزینه Receive را لمس نمایید.

*توجه: فایل‌های دریافتی در پوشه SHAREit در مسیر اصلی حافظه داخلی دستگاه اندرویدی شما ذخیره می‌شود. می‌توانید محل ذخیره آن‌ها را از بخش تنظیمات با سوایپ به راست در صفحه اصلی، تغییر دهید.

آموزش استفاده از قابلیت CLONEit:

پیش‌تر، شما را با این قابلیت آشنا کردیم؛ حال برای استفاده از آن، مراحل زیر را دنبال نمایید:

پیش‌نیاز: باید SHAREit برروی گوشی جدید و قدیمی شما نصب شده باشد.

Screenshot_2015-08-15-23-14-44

  1. برروی عبارت CLONEit در پایین صفحه اصلی این برنامه ضربه بزنید. هم‌اکنون اگر قصد دارید تا فایل‌های‌تان را از گوشی قبلی خود به گوشی جدیدتان وارد نمایید، برروی گزینه Receiver در گوشی جدید خود و هم‌چنین برروی گزینه Sender در گوشی قدیمی خود ضربه بزنید. سپس با انتخاب پروفایل گوشی‌ جدید خود در تلفن همراه قدیمی‌‌تان، مراحل انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی  به گوشی جدید شما آغاز خواهد شد.

 

بر گرفته از سایت آی تی رسان

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 آقای شکیب

:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , SHareit ,
تاریخ : 20 / 4 / 1399
بازدید : 8177
نویسنده : برقبانی

رفع مشکل Windows Explorer is Restarting ویندوز ۱۰ ، ۸ و  ۷

How To Fix Windows File Explorer Crashes, Freezes Or Has Stopped Working

اکسپلورر فایل ویندوز در سیستم عامل ویندوز به شما کمک می کند تا فایل ها، پوشه ها و سایر اطلاعات موجود در کامپیوترتان را جستجو کنید. گاهی اوقات در همین حین مشکلاتی رخ می دهد و اکسپلورر ویندوز هنگ می کند. برای حل این مشکل ساده ترین راه ریستارت کامپیوتر است.  اما شما نیازی به چنین راه حل وقت گیری ندارید. شما می توانید با استفاده از یک ترفند کوچک مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز را حل کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

نکته : به یاد داشته باشید که اگر اکسپلورر ویندوزتان هنگ کرده باشد ممکن است نتوانید به دکمه پاور در صفحه دسترسی داشته باشید. شما می توانید از دکمه های Ctrl + Alt + Delete برای ریستارت کامپیوتر خود استفاده کنید.

نحوه حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

برای حل مشکل هنک کردن اکسپلورر ویندوز شما باید تسک منیجر را باز کنید. برای باز کردن task manager دکمه های Ctrl + Shift + Esc را فشار دهید. در بالای پنجره روی سربرگ Processes کلیک کنید. در لیست برنامه، Windows Explorer را پیدا کنید. روی نام برنامه کلیک کنید. در گوشه پایین- سمت راست پنچره taskmanager روی Restart کلیک کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

در حالی که اکسپلورر ویندوز دوباره راه اندازی می شود، کل صفحه نمایش شما سیاه می شود. هر برنامه یا سندی که باز کرده اید باید بعد از راه اندازی مجدد در دسترس باشد، اما هر کاری که در برنامه ویندوز اکسپلورر انجام داده اید، از بین می رود.

متوقف شدن اکسپلورر فایل ویندوز

اول از همه اطمینان حاصل کنید که ویندوز شما به روز است. بعد کامپیوتر خود را برای بدافزارها اسکن کنید. اگر شما یک لپ تاپ ویندوز ۷/۸/۱۰ تازه را خریداری کرده اید شاید برخی از نسخه های از قبل نصب شده با explorer.exe  تداخل داشته باشند. این نسخه های ناخواسته را حذف کنید.

حل مشکل ارور Windows explorer is restarting

ببینید ریستور سیستم مشکل شما را حل می کند. با ریستور کردن سیستم شما به حالت قبلی باز خواهد گشت. شما می توانید از ۱۲ روش تعمیر و رفع مشکل کار نکردن System Restore ویندوز برای حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز استفاده کنید.

نکاتی برای برطرف کردن مشکلات System Restore در ویندوز

رفع ارور Windows Explorer is Restarting با خط فرمان

برای حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز می توانید check disk را اجرا کنید. شما می توانید در command prompt  دستور chkdsk /f /r را اجرا کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید پست اجرای Check Disk در ویندوز را مطالعه بفرمایید.

نکاتی برای برطرف کردن مشکلات System Restore در ویندوز

مشکل هنگ کردن ویندوز اکسپلورر در ویندوز ۷

پنل پیش نمایش را در اکسپلورر فایل غیرفعال کنید و ببینید آیا به شما کمک می کند. برای غیرفعال کردن پیش نمایش مسیر Organize > Layout > Preview Pane را طی کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

رفع هنگ ویندوز اکسپلورر

Thumbnails را غیرفعال کنید. برای انجام این کار روی منوی tools کلیک کنید. بعد Folder Options را انتخاب کنید. سربرگ view را انتخاب کنید. حالا گزینه Always show Icons, never thumbnail را پیدا کنید و آن را از حالت انتخاب خارج کنید. بعد روی OK کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

غیرفعال کردن DEP برای حل مشکل هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

ویژگی DEP را غیرفعال کنید. Data Execution Prevention (DEP) که به معنای پیشگیری از اجرای داده ها است یک ویژگی امنیتی است که می تواند از خرابی سیستم شما در برابر ویروس ها و سایر تهدیدات امنیتی جلوگیری کند. برای غیرفعال کردن DEP برنامه command prompt را باز کنید و کد زیر را در آن کپی پیست کنید:

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

شما می توانید قابلیت Command Prompt Here در کلیک راست ویندوز۷ فعال کنید.

حل مشکل Windows explorer has stopped working

پوشه ویندور را در یک فرایند جداگانه راه اندازی کنید و ببینید این کار به شما کمک می کند. برای انجام این کار اکسپلورر ویندوز را باز کنید روی Organize کلیک کنید. مسیر Folder & Search Options > View   را طی کنید. به قسمت Advanced Settings بروید. حالا Launch folder windows in a separate process را انتخاب کنید و روی OK کلیک کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

حل مشکل فریز شدن explorer.exe در ویندوز ۷

افرونه های نصب شده مقصر هستند و باعث هنگ شدن اکسپلورر ویندوز می شود. پس آنها را غیرفعال و یا حذف کنید. اغلب پسوندهای ۳rd-party shell می توانند باعث هنگ کردن اکسپلورر ویندوز شوند. برنامه ShellExView را دانلود کنید .بعد روی برنامه مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه disable selected items را انتخاب کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

این برنامه به شما اجازه می دهد برنامه های مشکوک را مشاهده و غیرفعال کنید. با استفاده از روش آزمایش و خطا می توانید برنامه های افزونه را شناسایی کنید و هر کدام از آنهایی که مشکل ایجاد می کنند را حذف کنید.

Windows Memory Diagnostics برای مشکل ارور has stopped working در ویندوز ۷ ، ۸ و ۱۰

ابزار Windows Memory Diagnostics را اجرا کنید تا مشکلات احتمالی حافظه از جمله آزمایش دسترسی تصادفی حافظه بر روی کامپیوترتان بررسی شود. برای دسترسی به این ابزار در کادر جستجوی start عبارت memory را تایپ کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار پست استفاده از Windows Memory Diagnostics Tool را مطالعه فرمایید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

بررسی مشکل استاپ شدن اکسپلورر ویندوز در حالت Safe Mode

ویندوز را در حالت Safe Mode اجرا کنید و بررسی کنید ببینید مشکلتان برطرف شده است یا نه. اگر مشکل برطرف شده است احتمالا برخی از برنامه ها با اکسپلورر ویندوز تداخل ایجاد می کند. Boot clean را اجرا کنید و سعی کنید برنامه های اخلال گر را پیدا کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

آموزش رفع هنگ ویندوز اکسپلورر

درایورهای قدیمی می توانند باعث هنگ شدن اکسپلورر ویندوز شوند. درایورهای خود را بروزرسانی کنید.

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

رفع خطای has stopped working در ویندوز با sfc

sfc /scannow را اجرا کنید. برای این کار command prompt را باز کنید و عبارت sfc /scannow را تایپ کنید. در آخر اگر چک کننده فایل سیستم خواست که سیستم را ریبوت کنید آن را ریستارت کنید. با این کار فایل های سیستمی خراب تعویض می شوند

 

هنگ کردن اکسپلورر ویندوز

برگرفته از سایت انزل وب

 

*تماس با امداد رایانه* از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کداستان یا شهر امداد رایانه مشهد 9095110511 در صورتی که از استانهای دیگر تماس می گیرید با این شماره تماس بگیرید و نصف هزینه را پرداخت کنید. 09159707245 آقای شکیب

:: موضوعات مرتبط: ویندوز , ویندوز XP , ویندوز 7 , ویندوز 8 , ,
:: برچسب‌ها: امداد رایانه , رایانه کمک , کمک رایانه , رفع مشکلات کامپیوتری , توقف ویندوز اکسپلورر ,

9095110511 تماس با امداد رایانه مشهد فقط از طریق تلفن ثابت امکان پذیر می باشد. امداد رایانه مشهد که در خراسان رضوی شهر مشهد از دی ماه سال 1396 آغاز به کار نموده است، یک مرکز رفع مشکلات کامپیوتری، موبایل، تبلت و لپتاپ است که شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی (فعلا فقط با تلفن ثابت) با شماره 9095110511 مشکلات کامپیوتری خود را با ما درمیان بگذارید. همکاران ما در این مرکز بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته جهت رفع مشکلات شما در زمینه کامپیوتر، موبایل، تبلت و لپتاپ آماده شنیدن مشکل شما و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن می باشند. عزیزانی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی دارند جهت تماس با کارشناسان مرکز امداد رایانه مشهد از طریق تلفن ثابت با شماره زیر تماس بگیرید. 9095110511 هموطنان گرامی که در استانهای دیگر سکونت دارند یا هم استانی های عزیز خراسان رضوی در صورتی که به تلفن ثابت با پیش شماره 051 دسترسی ندارند می توانند با شماره های زیر درتماس باشند. 09154764539 09159707245

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 

امداد رایانه

و آدرس 

beruzpc.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینک تان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 680
بازدید دیروز : 1342
بازدید هفته : 2022
بازدید ماه : 14900
بازدید کل : 1231733
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


RSS

Powered By
loxblog.Com